Nostalgia




Olympus E-520 14-47mm

Sitter med en kopp kaffe och tittar på lilla sjöjungfrun.
Riktigt nostalgi, det enda som saknas är min lilla syster.

Mycket som står på listan över vad jag ska göra idag, men det får vänta tills jag blivit lite piggare.
Kram

Translation: Sitting with a cup of coffee and I'm watching The little mermaid.
Such a nostalgia, the only thing missing is my baby sister.

Lots of things on my to do list, but it have to wait until I'm a little bit more awake.
Hugs

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Malin www.mwphotos.se:

svar: Tack! Jag gillar också den kalla tonen, den passar in i hennes kläder när hon är varmt klädd! :)

2 FOTO:

tjusiga bilder

3 lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Härligt att höra! Bara bra med mig, dock jävligt förkyld. Haha ;D

4 AnnaKK:

Hejsan!



Här står det ingenting på listan över saker att göra idag, och det är så SKÖNT! Maken jobbar, men jag är ledig. Och solen skiner - ibland iallafall. :-)



Ha en fin dag du också!

5 malin [fotoblogg]:

sv: åh tusen tack, fina du! ♥

6 Gaymasen:

Tack detsamma och gott nytt år :)

7 Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru":

Gomorron!



Mysig blogg och härliga bilder du har!



Vad ska du göra idag?

Krams

8 Malin www.mwphotos.se:

svar: Tack, alltid kul att höra! :)

Kommentera här: