Sleepy eyes






Olympus E-520 14-47mm

Tog sovmorgon då jag sovit dåligt under flera nätter, men är ändå otroligt trött idag.
Idag får det bli väldigt lugnt tempo.
Kram

Translation: Slept a little bit longer today since I haven't got so much sleep these passed nights, but I'm still incredible tired.
So today I'm gonna do as little as possible.
Hugs

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Maria - mamma till Liam ☆:

fina foton :)

2 AnnaKK:

Ganska slött här också idag. Vädret är uruselt så lusten att gå ut är inte stor, och då blir man ju ännu segare... <:-)



Har du haft problem med bildstölder eftersom du numera märker dem med den där stora vattenstämpeln??

3 klara:

sv; Tack! :D

4 fotograf Cecilia Möller:

Tack Madde, jag mår bättre nu. Passar på att önska dig ett gott nytt år!

5 Fоtомояsan:

supervackra bilder =)

6 Victoria - Foto:

Vilka vackra bilder!

7 Rebecca Rehn:

Fina bilder!

8 Jennie:

skönt med sovmorgon :)

9 Ronnie Isacsson:

Fina bilder med frost och former i den tunna isskorpan .

Välkommen att besöka Frostfliken nyligen inlagd under Foton på min webbsida.

Lycka till med fotandet under 2012 !

Kommentera här: