Nothing left






Olympus E-520 14-42mm

God morgon.
Dålig uppdatering då vi gjort om datan.
Idag ska jag till sjukgymnasten igen, annars har jag inget planerat.
I söndags kväll började det snöa, var alldeles vitt på marken, men nu är det inget kvar:(

Hoppas ni får en underbar morgon.
Kram

Translation: Good morning.
Bad update because we did a new instalation on the computer.
Today I'm going to the physiotherapist, otherwise I have nothing planed.
On sunday it started to snow, the ground was all white, but there's nothing left:(

Hope you have a wonderful morning.
Kram

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Elenore:

Har undrat var du är någonstans... <3

2 Simon Glimholt:

Sv; Oh tack så mycket! Fina droppbilder! :)

3 tessan:

fina bilder :)

var på fest och sedan hjälpte jag mamma oh pappa att flytta ;)

hur är det med dig idag?

4 jennifer / photography:

Tack! Haft en bra dag? :)

5 Elenore:

En mamma har redan svarat.

Nu har jag även mailat rektorerna till dom andra förskolorna så får vi se..

6 Linnea - Livet som hobbyfotograf:

hehe det gör jag med, därav detta köp! =)

Hörliga droppbilder! ")

7 Sebastian:

Åh läckra bilder. Har själv aldrig testat droppfotografering. Kanske skulle göra det nån dag.

Tack för dina fina kommentarer förresten =)

Kommentera här: