Lugn och ro

 
Olympus E-520 14-42mm
 
Har ju som sagt hänt mycket den senaste tiden.
En av sakerna är att jag fick en fästing och åkte på borelia viruset:(
Inge kul alls.
Icke nog med att att symptomerna var illamående och huvudvärk, biverkningarna från medicinen var de samma...
Men efter 10 dagars medicinering så var jag frisk igen:D
 
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Mirre - En Fotograferande hundtoka:

Usascchhha för fästingar, skönt att du är bra nu
kramar

2 AnnaKK:

Usch och fy! :-( Men nu får vi hoppas att du slipper fler biverkningar av det där! Tror jag har haft tre fästingar på mej i sommar, men är egentligen mer bekymrad över att hunden ska få borelia än jag själv. Han får ganska många fästingar fast att han har fästinghalsband, och ofta hittar man inte dem i pälsmassorna förrän de har blivit ganska stora. Örk!!!

3 Sara:

Nej vad jobbigt, men skönt om du blev frisk igen så snabbt! :)

Min pappa hade borrelia för ca 10 år sedan, och läkarna hittade inte vad det var för fel, så i många år åt han massor med mediciner utan att alls bli bättre..:/ Jättejobbigt! Sen eftr kanske fem år så kom läkarna fram till att det var borrelia och sen blev det bättre. Så var han friskt i ett par år, men nu har han fått det igen..:( Han mår inte alls lika dåligt som förra gången och förhoppningsvis blir han frisk snabbare den här gången! :)

Kram!

4 Lillstrumpan:

oooooo! den översta

Kommentera här: