Longing for summer






Olympus E-520 14-47mm

Blev ingen fotopromenad i solen idag.
När solen väl kom fram så höll jag på med tvätten och mat.
Men har varit ute på tomten i alla fall:D
Katterna har njutit någe enormt och varit riktigt busiga med de torra löven.

Snart ska jag göra tidig middag åt mig då jag kl:17 ska iväg på möte.
Får se om jag orkar uppdatera efter mötet sen.

Kram

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Sophie - pluggar till fotograf:

tack så jätte mycket :)



kram

2 Nattali:

SV: Te är jättegott men inte utan socker, då blir det en sådan dassig smak :P

3 Mimmy:

Svar: Varsågod! Jag kommer lätt att fortsätta klicka mig in hit ofta :D

4 Madeliene ♥:

- tack hjärtat! hoppas allt är bra med dig?

5 Julia Hill:

sv: Tack!! fina bilder förresten! :D

6 Tilda [fotobloggare]:

sv: Taaackk! :D

7 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Svar:

Ja men de är ju så, alla må saker formar ju en :)

8 Annika:

SV: tack :)

9 Louise - Fotografi:

SV Tack!

10 maja - FOTO - fotogeniquee:

Fina bilder! Riktigt våriga :)

11 Sara ~ Candis:

SV. Tack så mycket :D

12 M I N A B R U N - photography:

härliga bilder! :D

13 naxo - bloggen med tips!:

allt bra?:D

14 LINDA - [fotoblogg]:

Sv: Jadå! Självklart kommer jag att göra det. ;) Vad kul att du gillar mina bilder förresten!

15 A N T O N S F O T O:

Sv: Tack snälla du! :D

16 LORISSA LOVEBOMB:

så fint :)



Gör du något trevligt då?

17 Johanna Fåglund - Foto:

Sv: Tack :))

Kommentera här: