Typically me


Olympus E-520 14-47mm

Sitter vid datan och pysslar.
Helt plötsligt skiner solen igenom molnen och jag blir överlycklig:D
Springer in i sovrummet (och halkar på hallmattan och slår handen i väggen), klär på mig varmare kläder (ena strumpan ut och in), stänger av allting och när jag precis packat klart kameraväskan så går solen i moln igen.
Tittar ut genom fönstret och ser till min besvikelse att den nog icke kommer titta fram på ett tag:(
Men nu är allt färdigt packat i alla fall om den känner för att titta fram igen.

Kram

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Malin Westman:

Sv; okej, härligt :) Jo här är det toppen :) Händer idag då??

2 ABSOLUTEELIN:

nja har huvudvärk och ska göra matte nu! så de kan vara bättre..



hur ser din dag ut? :)

3 Louise:

SV: Tack. :)

4 becca:

svar: Tack så mycket !

5 Sandra:

Sv: Tack så mycket! :D

6 OLIVIA:

Sv: Tack så mycket! :)

7 roxana:

sv; tack så mycket ;D

vad gör du? (:

8 Malin Westman:

Sv; aha okej, ja har plockat lite jag också! Men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra! Kanske gå ut i solen en stund :)

9 roxana:

sv; tittar på tv

10 M I M I:

skit fina bilder du tar!

11 Marie:

Haha det där har hänt mig också flera ggr, skratt.



Ohh hoppas att det gick bra med handen

12 Kajsa:

sv: tack!

13 Victoria:

Sv: Åh, tack!

14 LINDA - [fotoblogg]:

Sv: Tack för att du svarade! Ja, just nu lutar det åt det hållet, men ändå är jag osäker. Jag skulle nämligen vilja blogga om ännu mer personligt men samtidigt fotografering och därför kanske det ändå blir två stycken. :)



Kanske kan jag ha kvar fotobloggen som den är, men med lite personligt, och ha en annan blogg med endast personliga saker.

15 nicki:

Ska vara med min kusin.

Allt bra med dig då? :)

16 Maria [Fotoblogg]:

sv: Tack så jätte mycket.

17 Elenore:

Vad e det du fotat? Vatten som rinner eller är det istapp?

Typiskt dig att ha otur :D

18 Nattali:

Jaoja! Den med jordgubbar och hallon är att rekomendera! Så underbart gott, dock med socker i, brukar inte dricka te utan socker :P

Den andra har jag dessvärre inte smakat än :)

19 Ante:

Tackar :)

20 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Svar:

Oh tack fina du. Beklagar att du känner igen dig, min största önskan är ju att ingen ska behöva göra det egentligen, men allt man kan göra är ju att dela med sig så fler vågar tala ut

21 Sophie "autophoto.blogg.se":

Har du lov nu? om inte när ska du ha? :)

22 ida:

hej fin blogg. kika gärna in på min, kram :)

23 Louise:

SV: åhh, vad glad jag blir att du tycker om dem! Tack så mycket :)

24 Hanna Håkansson [ Foto ]:

fin bild! :)

25 Tess -Kervefors Foto & Media:

Hahaha, låter som jag! :) Vilken häftig bild du tagit! :) Kram

Kommentera här: