warming sun




Olympus E-520 14-47mm

Sådan träningsvärk i benen efter att jag, älskling och min ängel spelat X-box kinect i helgen.
Har ju icke använt mina ben på det sättet sen innan olyckan för 2½ år sedan...
Mår ej så bra att jag orkar ge mig ut och fota och träna benen, så det får bli hemma istället:)
Kram

Translation: Have such a soreness in my legs after that me, my darling and my angel played X-box kinect this weekend.
Haven't used my legs like that since before my accident 2½ years ago...
Don't feel that great or have that strength to take a walk and take some photos so I do it at home:)
Hugs

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Madeliene:

fint namn du har ;)

2 Elenore:

Brevlåda då?

3 kajsa:

fin blogg!:)

4 cajsa och beda:

fin bild!

5 ♫♪ Sandra T:

fina bilder :)

6 Madeliene:

- hihi :) btw fina bilder, har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

7 ericaskvarter ~ fotoblogg ~:

Bilderna! <3

8 Vera:

fin blogg , följas via bloglovin ? :)

9 Sara:

Svar: TACK!:D

Kommentera här: