Direkt


Olympus E-520   14-42mm

Tänkte bara skriva att i fortsättningen så svarar jag på era fina kommentarer direkt på bloggen.
En ny grej som blogg.se har gjort att man kan göra.
Det sparar mig en massa tid då jag har lite kommentarer att svara på.
Hoppas detta är okej med er, annar får ni skriva det:)

Kram på er.

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Sofie [fotoblogg]:

SV: Tack! :D Ha en bra start på veckan!

Svar: Tack detsamma:D
Madde

2 Neha:

Vilken fin bild:D


Svar: Tack så mycket:D
Madde

3 Neha:

Tack:)

4 Josefin -Happy Days-:

Häftig bild, fint fångat. :-)

Svar: Åh, tack så mycket:D
Madde

5 Sara:

Sv: Tackar! :D

6 M O A:

SV: hihi tack! Vad ska du göra på midsommar då? :)

7 Hanna Håkansson [ Only Photo's ]:

tack snälla du :)

8 Fotograf Sandra:

Hej!
Mysig blogg och vackra bilder :)

Vad pysslar du med idag?
Kram

9 Ulrika - Fotograf u.norman:

Tack så mycket! :)

10 Marie - Småländsk Dalatös:

Det är smart att kunna göra så, men tyckr faktiskt att man tappar lite det sociala mellan bloggarna då man svarar så =D

11 Jonna Erlandsson:

sv: tack!! :)

12 TIMELIMITS:

Tack vännen! :) Jättefin bild här med!

13 Jennie:

älskar nya blogg.se :) haha

14 Ninni:

riktigt läcker bild, superskarp! Nice fångat :)

15 emmawaernholm:

sv: tack jag med :') vart jätte nöjd eftersom han vägra sitta still och jag fick till skärpan på ögonen, haha :)

16 Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

Vilka äckliga djur.. :P

SV: Åh tack så mycket, vad roligt att du tycker det! :)

17 Anonym:

får man nåt meddelande då om man svarat direkt på bloggen? fattar inte haha.

fin bild! ja jag ändrade lite i min header :)

18 Sara:

Vad söt bild! :)

Svar: Vad bra att det är okej för dig, men jag tänker nog försöka svara på kommentarer så ofta som möjligt på den andras blogg, annars är ju risken att jag slutar läsa den liksom..:P Men för mig är det absolut okej, du svarar var du vill! :) Kram!

19 minabrun - photo:

sv: tack så mycket! :)

20 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

UNDERBART FOTO SOM ALLTID!

21 Victorias fotovärld:

Häftig bild! Vilken bra skärpa du fick till!

22 Sofia [fotoblogg]:

Svar: Tack! :D

23 Sofia [fotoblogg]:

Svar: Tack så jättemycket! (:

24 Nicolinafoto:

Sv; Visst är han söt? :) Han har blivit så "stor" nu! :)

25 Alhoc [FOTOBLOGG]:

Superfin bild! :)

Sv: Taack! :)

26 Max Thorsson:

Riktigt häftig bild!

Kommentera här: