The day after

 
 
 
 
 
Olympus E-520 14-42mm
 
Hoppas ni alla hade en underbar midsommar:)
Det hade jag, när migränen väl försvann.
Vaknade med den och den ville icke ge med sig fören vid 16 tiden:(
Men sen hade jag en toppen dag:)
God mat, gott sällskap, bra musik, gott att dricka och så spelade vi kubb och krocket.
 
Hade riktigt fint väder hela dagen, vilket var skönt:)
Idag är det icke lika bra väder, grått och trist, men det regnar i alla fall icke...än;)
Planerna för dagen är att på eftermiddagen åka till Östhammar och sedan till makens mor och visa upp nya bilen för dem:)
Hoppas att det icke regnar när vi ska till Östhammar, då jag vill fota;)
 
Ha en fin dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 minabrun - photo:

sv; tack så mycket! :D

2 Johanna Fåglund - Foto:

Sv: Tack :))

3 Neha:

Fina bilder:D

TaCK:)

4 Sofia [fotoblogg]:

Svar: Tack så jättemycket! (:

5 Sofie [fotoblogg]:

Vackra bilder! :D

6 Becka [fotoblogg]:

Älskar dem två första bilderna! :D

7 Marie:

Fin bilder, hoppas att ni fick fint väder i Östhammar då =D

8 emmawaernholm ©:

sv: haha aa, tack :)

9 Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

SV: Tackar :)

10 sara:

skönt att migränen gav med sig! o att de blev en lyckad midsommar:)

11 Kristin - Photography:

Tack tjejen, hade hoppats på att kunna få blogga lite ner dock men är helt utan internet hemma nu :(

12 Elenore:

Ja det var det, en riktig svensson midsommar.
Men det behöver inte vara mer än så heller.. :P

13 Annika:

SV: tack :)

14 Sofia - Foto&Musik:

SV: Tack så mycket :)

15 Marita:

Nydelige sommerlige bilder! :D

16 Tammy:

Underbara blombilder och lysande glada och vackra färger, jag njuter!!

Mvh Tammy

17 Anonym:

hur har din dag varit?:)

Svar: sv: min dag var bara bra:D
Madde

18 Saga:

Fina bilder & fin blogg :)

19 Fotograf Malin Johansson:

Tack så mycket för din kommentar! :)

20 Peters bildmagi:

Jättevackra bilder :-)

21 Sara:

Nämen usch, men tur att migränen gick över! Jag hade också migrän på midsommaren, mellan ungefär klockan elva och fem, men sen gick den över och det gjorde mig verkligen glad! :D Kram!

22 Lizette - FOTO:

*SV:* Tack så mycket :) :)

23 Jessica S ♥:

Fina bilder! :)

24 Victorias fotovärld:

Vackert!

25 fotokoffe:

Snyggt! Schyssta detaljer. :)

26 Irma:

väldigt fina bilder! Är närbilder det du tycker bäst om?

Kommentera här: