Almost there






Olympus E-520 14-47mm

Nu är hela badrummet städat, från golv till tak nästan, samt tvättmaskin och torktumlaren utanpå och inuti:D
Jag är glad och nöjd, men min höft blev grinig så nu blir det lugnt för resten av dagen.

Vädret idag har varit riktigt skumt...
Ena sekunden blåser det och ösregnar, andra sekunden så skiner solen och det är riktigt skönt ute:S
Jaja, katterna har fått vara ute lite och det snöar i alla fall icke:)

Brukar ej uppdatera så mycket under helger så jag öönskar er alla en fin helg:)
Kram

Ps: Gjort ny header, lite mer vårig...vad tycks? Ds.

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Fanny:

Fina bilder :)

2 Sannalitens.se:

Svar: Hehe okej :) Nu är det snart fredag och äntligen helg! Jag är så himla trött så det ska bli riktigt skönt med helg! Helst skulle jag vilja åka bort ett tag bara. Ska du resa något i sommar eller så? :) Kram!

3 Becca:

svar: tack så mycket :) !

4 Sandra:

Sv: Tack, säger desamma! :D

5 Spanienfrugan:

Så vackert!

6 Sara ~ Candis:

SV. Tack :)

7 Julia P www.dearlittleme.blogg.se:

SV: Tack :) Jag har ont i halsen :(

Önskar dig en jätte trevlig helg :)

8 Julia:

härlig bild i headern måste jag säga!

9 Annika - drömmen om 11 barn:

Sv Idag har jag lämnat in kläder inför morgondagens klädbytardag, annars har jag inte gjort så mkt... imorgon blir det nog lite shopping tror jag :P Själv då? Vad har du gjort idag?

10 Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]:

svar: Tack, vad roligt att höra! :D

11 Jennie:

knasigt väder!

12 Linnea [Fotoblogg]:

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

13 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

gud vad skönt med en ordentlig vårstädning, det är ju ett måste nu så här års

Kommentera här: