Looking out












Bilder tagna i Fjällnora     Olympus E-520 14-47mm

Fått i mig några koppar kaffe och frukost.
Mailat min handläggare på Af och frågat vad som händer(eller icke händer) då jag tycker att allt står stilla just nu.
Även valt ut bilder som jag ska maila över till mormor och farmor, vilket icke var det lättaste:/

Vädret ute är riktigt tråkigt, grått och mulet.
Hoppas att helgen bjuder på bättre väder.

Nu ska jag ringa några samtal.
Kram

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Ante:

Tackar så mycket :)

2 Becka [fotoblogg]:

Fina bilder, älskar himlen :D

SV: Aww tack så mycket!! :D Ja, det var faktiskt min första molnfotografering & det var jättekul, så fler ska det bli! =D

3 Marie:

Bra att du mailade honom då. Samt vilket mysigt ställe det där verkar vara

4 Kristin - Photography:

Min lilla familj ibland har dem sina ljusa stunder ;) haha

5 Becka [fotoblogg]:

sv: Miljoner tack sötast! :D

6 Sofie [fotoblogg]:

Fina bilder! :)

7 Elenore:

Du borde ha den sista bilden på denna (den nedersta alltså) som header! PÖSS

8 M O A:

Avis p att du tar så fina bilder... myh!

Kommentera här: