The last one

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 24 februari 2013
 
God morgon.
Dålig uppdatering under påsken, men har haft fullt upp.
Trevligt sällskap, musik, gott att dricka och mycket foto har förgyllt min helg.
 
Tänkte jag skulle visa de "sista" vinterbilderna, så kan jag fokusera på våren;)
Tyvärr har ej våren kommit som jag önskar, men snart så...
 
Jobbade igår och jobbar nu ända tills lördag.
Sen tar jag helg:)
 
Hoppas ni haft en underbar påsk.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 Bildmagi:

Nice pictures :-)

Svar: Tack:D
Madde

2 Sara:

Vilka fina bilder! :) Haha, jag har lite samma problem, jag har en del vinterbilder jag inte har visat ännu, men jag vet inte, känns ju lite fel att visa dem nu när våren äntligen är här! :P Kram!

Svar: Åh, tack:DHaha, ja, nu blir det bara våriga och somriga bilder;)
Madde

Kommentera här: