Del 1

 Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR
Bilderna tagna av min man den 7 augusti 2013
 
Visar ej bilder på mig själv så ofta, men här kommer 3 st.
 
Ni som följt min blogg vet ju att för 4 år sedan i september så råkade jag ut för en cykelolycka där jag bröt bäckenbenet i 2 delar.
Det var en otroligt jobbigt händelse i mitt liv, både psykiskt och fysiskt, och jag tog tunga mediciner.
 
Opererades i början av november och läkarna sa att jag skulle sitta i rullstol första 2 månaderna, sen gå med kryckor i 4 månader...vilket jag icke lyssnade på.
Lovade mig själv att jag skulle kunna gå innan nyårsafton.
Vilket jag gjorde, närmare 1 advent, då gick jag utan kryckor.
Jag var otroligt glad, men icke andra runt omkring, icke läkarna heller.
Läkte i alla fall helt i bäckenet, men hade fortfarande ont vilket jag fick höra att jag fick leva med.
 
Levde vidare med mitt liv och hade otroligt svårt att få jobb.
Vem vill anställa någon med ett handikapp, någon som hade svårt med både det andra och det tredje...
Till slut så fick jag praktik i en blomsteraffär, vilket ledde till jobb:D
 
Och där stoppar jag första delen, annars blir inlägget så långt.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 AnnaKK:

Så himla tråkigt att höra vad som hänt. :-( Och vilken hopplös diagnos att få höra att man lixom bara får vänja sej vid att ha ont... Så tycker man ju inte att det ska behöva vara på 2000-talet!? Och särskilt inte när man bara är 28 år... Hoppas verkligen att du på något vis lyckas se bortom det som är just nu, och trots allt kan se någon slags ljusning framöver!!

Svar: Tack så mycket!
Madde

2 Marie:

Ohh fina bilder på dig och så vackert rött hår

3 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Läser tillbaka lite i din blogg och blir så glad över vilken kämpe du var och är. Kram

Svar: Nämen tack gumman. Får ju tårar i ögonen<3.Kram
Madde

Kommentera här: