Night

 Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna den 2 maj 2013
 
Sitter framför tv:n och tittar på Yes man och skrattar.
Ska strax göra en kopp varm choklad för halsen.
Höger halsmandel är ganska svullen och jag ska på båtresa imorgon...bra timing.
Resan är en födelsedagspresent från en kompis så det ska bli kul, lite nervös dock då jag har kryckorna, men bara hålla sig borta från alla fulla människor :)
 
Hoppas ni får sova gott i natt.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh jag tycker att sån där mossa är så fin ^^,

Svar: Ja, den är så underbar:D
Madde

2 Tommy:

Sv:Tack så mycket!

Vackert foto :)

Svar: Åh, tack så mycket:D
Madde

3 Sofia:

Härlig närbild :)

Svar: Tack så mycket:D
Madde

Kommentera här: