Still asleep

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 11 juni 2013
 
Är toktrött idag, men hoppas det går över.
Rösten är icke alls bra, men dricker jag mycket varmt idag blir det säkert bättre till kvällen.
 
Vänsterhandens nageldesign blev aldrig klar igår...klockan blev för mycket, men hinner fixa det i helgen.
 
Nu ska jag dricka en massa kaffe innan jag beger mig till jobbet.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

krya på dig!!

ja superskönt med semester ska njuta som tusan! =)


Svar: Tack:)
Hoppas du fick en underbar semester:)
Madde

2 Sofia:

superfina bilder! :)

Svar: Tackar:)
Madde

Kommentera här: