Crystal clear

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 25 februari 2013
 
Hemma efter en otroligt stressig dag på jobbet.
Otroligt ont på eftermiddagen, men nu börjar värken släppa.
Imorgon blir det nog till att gå på tabletter hela dagen:(
 
Ska bli sååå otroligt skönt att var ledig i helgen.
Ska försöka fota lite under helgen.
Om tiden finns vill säga, har en hel lista med saker som ska göras i helgen här hemma.
Ingen rast ingen ro;)
 
Nu ska jag ta det lugnt framför datorn innan jag ska lägga mig i min sköna säng om några timmar:)
Hoppas ni haft en underbar dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Marie:

Njut av ledigheten nu i påsk, kramar

Svar: Tack detsamma:D Hoppas du får mycket sol i påsk:D Kramar
Madde

2 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Tack, du är så snäll! :)
Hoppas du haft en bra dag och att du får en super mysig påskhelg!

Svar: Tack detsamma:D Hoppas de blir bättre snabbt:D
Madde

Kommentera här: