Soon some time off

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 24 februari 2013
 
God morgon, eller ja, har ju varit uppe ett tag men internet har legat nere.
Älsklingen lämnar mig idag på jobbet då han är ledig, riktigt skönt.
 
Hoppas denna dag går fort, har ont i höften och ont i armen.
Så ju fortare tiden går desto fortare kommer jag hem.
Längtar så till att åka ner på stan och se John uppträda...var så länge sen.
 
Nä, nu ska jag äta lite frukost och sen åka och jobba.
Hoppas ni får en underbar sol med mycket sol och glädje.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Maja (fotoblogg):

Åh, vilka fina bilder!

Svar: Åh, tack:D
Madde

2 Åsa:

Fina bilder :)

Sv: Ja verkligen! :D
Kram

Svar: Tack:D Kram
Madde

3 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Tack, ja hon kan vara rätt charmig ibland :)
Underbara bilder!

Svar: Åh, tack:D
Madde

4 Mikxki:

Vilka underbara bilder :)

Svar: Åh, tackar:D
Madde

5 Ninni - Vimsiga mamman:

jättefina bilder :) Ser att ni har kanonväder även ni =)

Svar: Åh, tack:D Ja, solen skiner för det mesta:D
Madde

6 A N N N A I Z (Annis):

Fina bilder :)

Svar: Åh, tack:D
Madde

7 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket:D
Madde

Kommentera här: