From now on

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 13 maj 2013
 
Hej.
Mår ej så bra just nu, både psykiskt och fysiskt.
Därför har det ej blivit någon uppdatering.
Kommer i fortsättningen skriva vissa inlägg som är lösenordsskyddade.
Vill icke att alla ska kunna läsa, så vill ni ha lösenordet så skicka en förfrågan:)
Vill ju icke tappa mina fina och trogna läsare;)
 
Hoppas ni alla mår bra.
Kramar
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Josefina Isabelle - Artblog:

Åh fina bilder!
Kolla gärna in min nyuppstartade konstblogg för mer inspiration :)

2 Marie:

Kraaaamar till dig

Vackra kort

Svar: Tack så hemskt mycket, många kramar tillbaka
Madde

3 Sara:

Nej men usch då, ta hand om dig! Alla har vi våra svackor, men jag håller tummarna för att du ska börja må bättre snart - både psykiskt och fysiskt!

Och på tal om att lösenordskydda inlägg, det har jag också funderat på ibland. Då skulle man lättare kunna skriva av sig, men för tillfället klarar jag mig utan det. Och om du känner för det så får du gärna ge lösenordet till mig, men om du inte vill så förstår jag det också. Kram! :)

Svar: Tack.Blir inget med att lösenordsskydda vissa inlägg...känner att om jag icke kan skriva det öppet så att alla ser, så ska jag nog icke skriva det alls;)

Tack för stödet:D
Kram
Madde

Kommentera här: