Home

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 13 maj 2013
 
Hejsan.
Har ej uppdaterat i helgen då älsklingen fyllt år, så det har varit fullt upp:)
Idag är jag hemma från jobbet då jag har huvudvärk och ont i halsen.
Tror förkylningen bröt ut mer då vi var ute i spöregn igår:(
 
Solen skiner, men jag sitter i skuggan och ska försöka redigera bilder om huvudet tillåter.
Hoppas ni haft en bra helg:)
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Marie:

Har inte uppdaterat i helgen jag heller, inte funnit inspo. Men så fina bilder

Samt tack för raderna hos mig
kramar

2 snie.blogg.se:

krya på dig!!

3 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Tack, du är så snälla!! :)

4 Tammy:

Mmm..., så vackert, så fyllt av vårglädje och vårens vackra ljus!

Så njutbart!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket :DVärmer otroligt att höra!
Madde

5 Koffe:

»Tack så mycket! Jo jag såg det vad toppen! :D

6 Wilma:

Fin bilder!

Svar: Tack:D
Madde

7 Tommy:

SV: Tack så jätte mycket!

Fina foton, som vanligt!

Svar: Åh, nu blir jag ju lite generad;)Tack:)
Madde

8 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Åh tack, jag har jätte svårt att se likheten med mig själv men många säger det faktiskt.. Blir jätte glad! :)

9 mergimtare ♛:

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? .. puss&kram. ❤

Kommentera här: