My favorite place

F/5.6     1/640sek   ISO-100
 
F/5.6     1/500sek   ISO-100
 
F/5.6     1/200sek   ISO-100
 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR  
F/5.6     1/400sek   ISO-100
Bilderna tagna den 7 september 2013
 
God morgon...för mig.
Klev upp 7.45 med världens huvudvärk.
Tog mig ett par mackor, en kopp kaffe och somnade på två röda i soffan med gosiga Sussie.
Sov till min syster ringde, men huvudvärken är kvar.
Men det gör mig inget, icke idag.
Då har jag en bra anledning till att tända ljus, ligga i soffan och gosa med katterna.
 
Hoppas ni får en underbar dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 Klara:

Åh vad jag älskar din header! Vad har du använt för bländare på den högra bilden? Vilket skärpedjup alltså! :]

Svar: Åh, tack så mycket:D*Inställningarna för den bilden är F/5.6 1/200sek ISO-100 :)
Madde

2 Fotograf Maria Carlsson:

Fina bilder och jättefin plats!!

Svar: Åh, tack:)Ja, stället är helt underbart:D
Madde

3 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad fint det ser ut:)

Svar: Ja, helt underbart är det:D
Madde

4 M O A:

SV: Ja verkligen, hihi :D Har du fjällsvandrat någon gång? :)

Svar: Ja, det har jag, det är underbart:D
Madde

5 AnnaKK:

Vilka härliga blå och gröna nyanser i dessa foton! :-)

Hoppas huvudvärken gav med sej fram på dan...

Svar: Åh, tack:D
tack, Den gav med sig till slut:D
Madde

6 Marie:

Hoppas att du mår bra nu och så vackert ställe

Svar: Tack, det är jätte vackert:DJa, blev bättre framåt kvällen:)
Madde

7 Simon G:

Väldigt fina bilder, ser ut som en mycket fin plats! =)

Svar: Åh, tack:)Ja, det är otroligt vackert :)
Madde

8 Sofie:

Jättefina bilder!

Svar: Åh, tackar:D
Madde

9 ann-sofie:

åh vilket underbart ställe det verkar vara :)

Svar: Ja, det är helt magiskt:D
Madde

10 snie.blogg.se:

underbart ställe. härliga bilder =)

Svar: Ja, platsen är nästan magisk:)Tack:D
Madde

Kommentera här: