Rainy day

 
 
Olympus E-520     14-42mm      
F/11     1/15sek   ISO-400
Bilderna tagna den 5 Januari 2013
 
God morgon.
Sitter och dricker kaffe och fixar i ordning för att göra naglarna på en kompis.
Ska bli kul med lite sällskap medans man donar med naglarna.
Och så får man gosa lite med Baltazar(hennes hund) och kanske känna bebis sparka(hon är gravid och har ca 1 månad kvar).
Känslorna är blandade när man umgås med gravida, vill så gärna var med men samtidigt gör det så ont i hjärtat.
Har ju bestämt mig för att bränna så jag icke kan få barn då det är 50 % chans att mitt barn får sjukdomen:(
Har alltid velat bli mamma så det är ett otroligt jobbigt beslut, men sätter undan mina känslor och tänker på barnets bästa och även min.
 
Det går icke framåt när det gäller min sjukdom tyvärr(EDS), men har icke blivit värre heller de senaste 2 månaderna, vilket är skönt.
 
Många undrade hur mitt lillfinger kunde hoppa ur led...det är väldigt vanligt att leder hoppar ur led med min sjukdom, då jag icke producerar kollagen som kroppen ska.
 
Hoppas ni mår bra.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 
• Kategori: Allmänt, Foto - Blommor; • Taggar: Baltazar, EDS, Ehler´s Danlos Syndrom, Kronisk sjukdom, kaffe, sjukdomen, smärta, värk; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

jätte vackra bilder.
Usch vad fruktansvärt att du får leva med det. Smärta och värk i kropp är ju hemskt. Kram och fortsatt styrka

Svar: Åh, tackar:)Ja, det är icke det livet jag trodde jag skulle ha innan jag ens är 30, men tar en dag i taget! Kramar
Madde

2 Sofia:

Vilka fina bilder! Vilket härligt ljus i dem :)

Svar: åh, tackar:D
Madde

Kommentera här: