Underbar och annorlunda påsk

Nikon 3200  AF-S Nikkor 70-300mm VR    
F/5,6     1/200sek  ISO-400
Bilderna tagna den 4 mars 2014

Solen skiner ute och katterna vill ut.
Själv sitter jag i soffan och går igenom bilder från helgens bravader och fryser.
Känns som om det är lika kallt inne som det är på bilden...
 
Helgen har varit otroligt underbar och med mindre värk än jag väntat mig.
Blev otroligt mycket känslor och jag brast i gråt samtidigt som jag ringde bästa lillasyster<3
Hulkade, grät och det kändes som om mitt hjärta skulle spricka!!!
Visar sällan känslor och brukar hålla det mesta inom mig, gjort det hela livet för att orka, så det blev en chock när känslorna kom.
Är ju bra att få ut dem, men var verkligen icke beredd.
Hoppas dock att jag slipper hamna i den situationen igen.
 
Hoppas ni hade en underbar påsk med fint väder.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!
• Kategori: Allmänt, EDS, Foto - Människor; • Taggar: EDS, Ehler´s Danlos Syndrom, Kronisk sjukdom, Redigering, Trösta, datorn, katter, katterna, lillasyster, redigera, sjukdomen, smärta, värk; • Kommentarer (5)

Kommentarer:

1 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

Men åh tack snälla, vad glad jag blir!!

2 Anette Olsson:

Hej!
Tack för hjälpen med namnet på blommorna:)så duktig du är på blommor, har för mig att du hjälpte mig förra året också!

Ha det bra.

Svar: Så lite så, alltid kul när man vet namnen på dem:)Ja, jobbade i blomaffär innan jag blev sjukskriven och har alltid älskat blommor och växter:)
Japp, det gjorde jag;)

Hoppas du hade en fin valborg.
Madde

3 snie.blogg.se:

härligt att du slapp så mkt värk, kram på dig

Svar: Tack:) Kram
Madde

4 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Vilket härligt foto.
Härligt att din helg har varit underbar, det förtjänar du!
Att få ut sina känslor genom tårar är faktisk väldigt bra och det känns bättre efteråt. Nu hoppas jag att du inte stänger in för mycket i framtiden utan dela det, tex med någon du älskar.
Kramar ♥

Svar: Åh, tack så hemskt mycket:DJa, det är ju det, och mina psykologer har alltid sagt att jag måste släppa ut känslorna, men jag har alltid haft svårt för det. Så när det väl kommer fram blir det så mycket på en och samma gång:(
Ja, ska börja släppa fram känslorna när de kommer och ska även skriva av mig lite mer <3
Kramar <3
Madde

5 Nathalie G:

Hittade precis till din blogg, många fina foton måste jag säga!! :)

Svar: Åh, tack så mycket :DVälkommen åter:)
Madde

Kommentera här: