Tack <3

Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR         Close-up filter +10 
F/5,6     1/1000sek   ISO-100
Bilderna tagna den 4 oktober 2013

Sitter framför tv:n efter att älsklingen snaggat mig på sidorna, började bli långt.
Efter en härlig dusch så blev det kaffe och tv.
Har tagit paus i kattsängspysslandet då kroppen sagt ifrån.
Fast det gör inget, ingen stress:)
 
Imorgon blir det en tripp till svärmor och jag hoppas min kropp kan vara på min sida den lilla tiden vi är där:)
 
VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄR SÅ TACKSAM FÖR ERAT STÖD OCH ERA PEPPANDE KOMMENTARER<3
 
ÄR ÄVEN TACKSAM ATT JAG HITTAT EN VÄN VIA BLOGGEN SOM FÖRSTÅR VAD JAG GÅR IGENOM, BETYDER SÅ MYCKET! TACK FÖR DINA ORD, DU VET VEM DU ÄR <3
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Linafoto:

Svar: Tack så jättemycket! :D

2 snie.blogg.se:

hoppas trippen blev härlig och att du orkade, kram

Svar: Tack, ja, det gick bra, dock var jag helt slut efter, men det var det värt:) Kram
Madde

3 Jarina:

Svar: Tack så mycket!

4 Lina Johansson:

- Åh tack så mycket :)

5 Maja:

Tack snälla!

6 Tammy:

Sitter och njuter av dina finfina bilder, så mjuka och behagliga. SÅ duktig du är!

var rädd om dig och fortsätt ditt fina arbete.

Svar: Åh, tack så mycket :D Värmer otroligt att höra:D Tack det ska jag:D
Madde

7 ami:

Vilken fantastisk bild, helt otroligt.

Svar: ÅH, tack så mycket:D
Madde

8 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt att hitta likasinnade!

Svar: Ja, otroligt skönt:D
Madde

9 fotografvesna.se:

häftig bild

Svar: Tackar:D
Madde

10 Sofia:

Riktigt fin bild!

Svar: Åh, tack gumman:D
Madde

Kommentera här: