Cold as ice

Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR        Close-up filter +10
F/10     1/160sek   ISO-200
Bilden tagen den 20 oktober 2013
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR        Close-up filter +10
F/10     1/160sek   ISO-200
Bilden tagen den 20 oktober 2013
 
God eftermiddag/kväll.
 
Ät helt proppmätt efter jag ätit pannkakor till middag.
Har tjatat hur länge som helst om pannkakor och idag lagade älsklingen det till middag:D
Underbart gott:)
 
Katterna har varit otroligt busiga idag och icke lyssnat speciellt bra när jag sagt till dem...
Nu är de så trötta att de ligger och sover;)
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Koffe:

Fina snöbilder! :)

Svar: Åh, tackar:D
Madde

2 TOVA:

super snygga bilder! vintern är så fin:)

Svar: Åh, tack:) JA, visst är den:D
Madde

3 MATILDA:

Fina bilder!

Svar: Åh, tack:)
Madde

4 Julia:

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket:D
Madde

Kommentera här: