Sunny day

Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR       
F/5,6     1/80sek   ISO-400
Bilden tagen den 7 oktober 2013

God förmiddag.
Saknar hösten lite då jag icke hann fotografera så mycket under hösten...
 
Sitter och dricker min andra kopp kaffe.
Lyxade till det lite och gjorde kaffe med skummad mjölk och choklad på toppen, mums:)
 
Idag skiner solen, men blir ingen tur ute idag, har för ont.
Istället fortsätter jag redigera bilder, små pyssla här hemma och myser med katterna:)
 
Fått tid hos psykolog nästa vecka för mig och älsklingen, ska bli så skönt!!!
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Linda:

fin bild

Svar: Åh, tack:)
Madde

Kommentera här: