Nytt

 
Älsklingen har varit i omgångar och kastat gamla trasiga soffan på fm.
Vi fick nämligen ny igår:-)
Efter han var klar åkte vi en sväng till åkerbruket och kikade.
Kom hem med en brun skinnjacka och en klänning för bara 65:-
Jag har så lite kläder Tack vare att eds gör att allt som sitter tajt på kroppen gör ont... vissa dagar vill jag gå naken för att det gör så ont i kroppen. Och med tanke på att vi icke har så mycket pengar blev jag överlycklig att det bara gick på 65:- :-)
 
Nu har jag tagit en paus i målandet, dricker kaffe och hör torktumlaren i bakgrunden.
Börjar få huvudvärk så jag tar det lugnt med målandet tills det släpper.
 
Hoppas ni mår bra:-)
kram

Kommentarer:

1 Ulla:

Så många fina bilder du lagt in sen sist! Mobilbilden är riktigt vacker och bilden här på den ljuvliga grönskan, likaså. Härligt ljus.
Hälsar Ulla :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket:D
Madde

Kommentera här: