Regnig dag

 
God dag.
Fick sovmorgon idag och älsklingen väckte mig 8.30 då han tyckte jag behövde sova.
Han kom nämligen hem vid 00 inatt så när jag fick sms om att han var på väg hem gick jag upp och tände ljus och tog en kaffe med honom innan vi lade oss.
 
Idag så regnar det ute.
Det behövs för växterna, men det är lite tråkigt då det blåst så mycket ute de senaste dagarna och jag vill ut.
Men på söndag blir det en resa, både en rolig och ledsam, men ser fram emot den!
 
Hoppas ni får en regnfri dag.
Kram

Kommentarer:

1 AnnaKK:

Hej på dej! Och tack för alla kommentarerna. :-)

Hur är det med dej??

Här regnar det inte idag - tvärtom så är det alldeles klart på himlen och solen skiner för fullt. Har ägnat en stund nu på förmiddagen att slussa ut en del tomat- och paprika/chiliplantor - vissa skulle ut från huset till vårt uterum istället, och andra (som redan stod i uterummet) fick flytta ut i trädgården istället. Bara till att hoppas att det inte kommer några såna där otrevliga "järnnätter" med frost. Händer ju ibland i början av juni... :-I Men jag har köpt hem fiberväv, så jag kan bädda in dem vid behov... :-)

Svar: Hej, det var så lite så, din blogg är lite som en drog för mig, den får mig att känna att livet fortsätter snurra fast jag känner att det står still:)Jodå, jag har haft några dåliga dagar nu pga av allt blåst och regn, men solen kommer nog snart med värmen:)

ÅH, våra flesta plantor har blåst sönder, men skam den som ger sig..jag har satt nya ;)
Ja, inga järnnätter vill vi ha nu!! Men du kommer nog lindrigt undan i så fall med tanke på fiberväven:)
Madde

Kommentera här: