Bakomliggande

 
Berättade ju om våran katt Angel som skriker när älsklingen går hemifrån. 
Är mer säker på att den bakomliggande orsaken är rädsla. 
Rädsla att husse icke kommer tillbaka. 
För så fort hon hör nyckeln i dörren springer hon till dörren och jamar tills han böjer sig mer och klappar honom. 
Otroligt gulligt, men samtidigt så gör det ont i hjärtat då jag icke vill hon ska vara rädd att han lämnar henne.
Hoppas hon lär sig snart  <3
 
Har tagit det lugnt och vilat mest hela dagen då jag haft både huvudvärk och ont i kroppen. Är illamående och även älsklingen är illamående, så tror vi börjar bli sjuka :-(
 
Hoppas ni får en fin kväll. 
Kram 

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

hoppas ni slipper bli sjuka, krya på er!

Svar: Vi slapp tyvärr icke undan, men mannen är frisk igen :-)Kram
Madde

2 cattis:

Jättefin bild! :)

Svar: Tack :-)
Madde

3 Sara:

Det är hemskt att se sina djur ledsna eller rädda! Det är så svårt, man kan ju inte berätta för dem, säga att så här är det. De har ju sina känslor och instinkter liksom.. Kram

Svar: Ja, det är ju det :-( men kom underfund med att det var för att hennes buskompis försvinner, så jag busar med henne så mycket jag orkar när han är på jobbet :-)Kram
Madde

4 Adine:

Naw, lilla kissen! Är han/hon ung? För i så fall tror jag det går över :) Usch, hoppas ni inte blir sjuka! Men tyvärr är det mycket som gå så här års... Och tusen tack för alla fina kommentarer du lämnat på min blogg! <3

Svar: Hon är 12 år. Kom underfund med att hon låter så för att hennes buskompis försvinner, så jag busar med henne så mycket jag orkar när han är på jobbet :-)Ja, många ligger tyvärr sjuka och vi slapp inte undan.
Kram
Madde

5 Ninni - Vimsiga mamman:

Så underbar bild! Å stackars lilltissen, hoppas hon snart förstår att han kommer tillbaka :/

Svar: Tack :-)Ja, kom på att hon låter så före att hennes buskompis försvinner, så nu bussar jag med henne så mycket jag orkar när han är på jobbet :-)
Madde

Kommentera här: