Tjatter

 
 
 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 70-300mm VR    
F/5.6    1/640sek  ISO-100
 
Fått i mig några koppar kaffe och sytt i resår i en kjol...sammtidigt som jag haft 3 samtal under tiden...icke illa;)
Hade två för trånga polotröjor så jag klippte bort den översta delen och använde den understa till kjol.
Varmt och skönt i vinter:)

Nu blir det paus då lederna icke riktigt vill...ska även byta om så katterna få gå ut nu när solen skiner:)

Ha en fin dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Tammy:

Hahaha, helt underbara bilder! Jag älskar bilder som dessa, du har verkligen fångat deras pratstund så man som betraktare känner det :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket :-) värmer så att höra :-)
Madde

2 Clara:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack :-)
Madde

3 Gertie:

Haha, här har du verkligen fångat Trutarnas själ:)
Underbart roliga och tacksamma att porträttera...fulla av upptåg som de alltid är.

Svar: Åh, tack så hemskt mycket :-)
Madde

Kommentera här: