out of focus

Nixon 3200 AF Nikkor 18-55 VR
 
Idag är jag ur fokus.
Fröken röd ska komma och jag har haft ont sen igår eftermiddag.
Är trött och tummen värker.
Ej sovit bra inatt heller.
 
Har små pysslat med sånt jag kan göra med vänster hand.
Har tagit ur nästan all bark ur terrariumet, flyttat alla mina nagel saker så de icke står framme och har påbörjat ett höst pyssel som jag ska sätta upp på dörren.
Ni får se en bild sen när den är klar.
 
Nu blir det kaffe, älsklingen borde komma hem vilken sekund som helst.
 
Hoppas ni haft en fin morgon.
Kram

Kommentarer:

1 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

Tack snälla!! Kommer kännas konstigt att för första gången åka ifrån barnen men samtidigt har dom ju pappa så det borde inte vara några problem även om samvetet bråkar haha..

Svar: Förstår jag, men kommer gå bra:-)
Madde

2 Marie:

Ohh hua för frökenröd, hon är på g här med, då är man inte helt i fokus som sagt =D

kramar, tack för alla kommentarer, glädjer mig för varje ord, du är så rar

Svar: Ja, usch. Är icke så förtjust i henne;-)
Madde

3 Sofia - Vardag&Foto:

åhh vad fin bild :)

Svar: Tackar:-)
Madde

4 bildmagi:

Spännande och vacker bild

Svar: Tack:D
Madde

Kommentera här: