Ingen sol

 
Önskar jag kunde säga att solen skiner utanför fönstret, men det gör den icke. 
Grått och mulet, kallt och blåsigt.  Lite som i mitt hjärta och i mina tankar. 
Är så mycket just nu att det känns som om jag icke kan andas....
 
Hon som körde på oss har ljugit i sin redovisning och vill få det till att det var vårat fel....så har vi otur blir det rättegång och har vi ännu mer otur åker vi på att betala allt om de dömmer till hennes fördel.....mycket pengar,  pengar vi icke har. 
Vi försöker spara för fullt för att kunna åka ner till gran canaria i sommar igen. 
 
Innan detta år är slut så kommer jag som det verkar bli "sjukpensionär" , kommer ej ihåg vad det heter nu.....blir 30 år i sommar, är för ung!  Även om jag vet innerst inne att jag icke kan jobba och icke kommer kunna i framtiden om det icke sker ett mirakel inom eds forskningen....men känns som en spik i kistan på någe sätt.....
 
Även andra saker som tar sådan kraft från mig som jag icke vill ta upp här.....
Mina dagar består av att lyssna på musik,  det är min terapi och att skriva,  skriva, skriva. 
 
Och kroppen verkar ge upp mer och mer för var dag,  blir både galen och ledsen.....hoppas det vänder!
 
Förlåt för ett gnäll inlägg. 
Hoppas nu får en fin valborg.
Kram

Kommentarer:

1 Mirre:

Hoppas att ni ska få rätt, hoppas innerligt att ni ska slippa betala massa pengar, varför måste den andra föraren bråka med er kan man undra

kramar

Svar: Ja, det hoppas jag också! Att erkänna inför oss att hon gjorde det med flit var tydligen en sak, men sen drog hon innan polisen kom och nu ändrat sin utsaga :-( hon orsakar bara problem mer hon ljuger och strular! Kramar
Madde

2 Hanna Karlsson:

Hoppas verkligen att ni får rätt. Kram

Svar: Tack, det hoppas jag med. Kram
Madde

3 Maria Ekblad:

Åh vad tråkigt och jobbigt med rättegång. Förstår också det känns tråkigt med sjukpenning, men hoppas du då kan fokusera på dig och din hälsa! Kram!

Svar: Ja :-( hoppas så det icke går så långt! Tack <3 kram
Madde

4 snie.blogg.se:

oh jag skickar dig en styrke-kram!! <3

vilka idioter det finns (rent ut sagt). hoppas det löser sig, stå på er!! o jag hoppas verkligen ni kommer till Gran Canaria i sommar igen. Verkade som du mådde så mkt bättre där. KRAM

5 Alice:

Jätte fin bild!

Svar: Tack så mycket :-)
Madde

6 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Åh va tråkigt :( håller tummarna för att det löser sig!

Svar: Tack <3
Madde

Kommentera här: