Ljuset långt bort

 
Hej. Just nu har jag en dålig period. Är sämre än någonsin.
Ligger mest och sover. Var till en smärtläkare som icke ens skrev upp alla ställen jag hade problem med, utan han skrev hela kroppen till slut....
Varit in till akuten pga käken, den gör Så ont just nu.
De kunde icke hjälpa utan hänvisade mig till tandläkare.
Min älskling säger att han hatar se mig bli sämre för var dag som går.
Men ljuset finns långt bort, bara försöka stå ut och kämpa.
Ger ej upp. Tänker ej låta Eds vinna!!
Kram

Kommentarer:

1 Sara:

Stackars dig.. Jag blir så berörd av det du skriver, och önskar verkligen att det skulle börja gå åt rätt håll. Men bra att du ser ljuset i tunneln i alla fall och inte ger upp hoppet! Styrkekramar!

Svar: Åh tack <3 tyvärr blir man ej bättre när man har Eds, men kämpar på, tar dagarna som det kommer och försöker hitta det fina med varje timme, är nog lyckligare nu än när jag mådde bättre. Fler skulle må bättre av att stanna upp och andas och titta sig runt omkring. Kramizar
Madde

2 Sara:

Svar: Jag ber om ursäkt, jag är inte så insatt i Eds, mer än det jag sporadiskt har läst på din blogg.. Jag är glad i alla fall att du uppskattar det lilla, och jag håller absolut med dig om att fler skulle må bättre om man skulle ha vett att uppskatta det man har! Många har det ju så bra egentligen men stressar på i sitt ekorrhjul utan att se det fina omkring den, utan att stanna upp och njuta.. Kram

Svar: Ingen fara gumman, ej många som vet vad det är. Ber om ursäkt om jag lät grinig, icke min mening. Ja, precis min mening. Har förståt av dina inlägg att du också stannar upp och andas, fler borde reda efter. Hoppas du haft en underbar jul och bra början på året. Kramar
Madde

Kommentera här: