När solen tittar fram

 
 
Nikon 3200 AF-S Nikkor 18-55mm VR   
F/5.6  1/200 sek   ISO-100

Varit ute i solen med katterna och njöt av en kopp kaffe och tittade på alla knopparna som kommit upp i rabatten.
Våren är på väg:)
Och jag längtar sååå, längtar även efter sommaren.

Diskmaskinen är igång, även städat halva köket, bara den jobbiga delen kvar, så tog en paus i mellan.
Lunch är intagen  och har även hunnit kollat igenom alla kjolar och klänningar i garderoben...kul att se att man bara kan ha 1/3 av dem då jag gått upp i vikt :D

Nu ska jag dricka upp kaffet sen sätta igång igen.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 fotografvesna.se:

så fina bilder!

Svar: Åh, tack så mycket:D
Madde

2 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

Men åh vad go du är, tack!! :)

3 Johan:

Fina bilder.

Svar: åh, tackar:D
Madde

4 Ninni - Vimsiga mamman:

Jättefina bilder! Superhärliga

Svar: åh, tack gumman :D
Madde

5 AnnaKK:

Ja, så fort solen visar sej om dagarna nu så blir det uppenbart att våren är på gång. Dessvärre har det inte varit så många soliga dagar, men igår var det fint. Och då slog det ut några krokusar i rabatten! Snödropparna blommar också för fullt. :-)

Svar: Ja, det är så skönt:D
Madde

Kommentera här: