Dreaming

 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR      Close-up +10
F/5.3  1/4000 sek  ISO-100
 
Även fast min kropp begränsar mig så tänker jag icke ge upp mina mål!
Många säger att om man har viljan så klarar man allt....
Men när viljan finns då och kroppen säger blankt nej, när kroppen däckar en i sådan otrolig smärta att man vill dö...då är det inget man kan göra även fast man har viljan.
Men någe EDSn icke kommer få ta av mig, är mina drömmar och min vilja att leva så mycket jag kan!!
Ta tillvara på varje dag och se det vackra i minsta lilla är så viktigt för mig, då jag icke vet hur fort jag blir värre eller hur min framtid ser ut!

Så FUCK U EDS! Mina drömmar och min vilja att leva kommer du aldrig få ta av mig!!
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

Kämpa på!! KRAM!

Svar: Tack gumman :) Kram
Madde

2 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

underbara. Du och dina drömmar kommer uppfyllas och även om din kropp begränsar så klarar du allt ♥

Svar: Åh tack fina du <3 Vi är ena riktiga kämpar <3 Kram
Madde

3 FrökenTV, bloggen om tv och film:

jätte fina bilder

Svar: Tack så mycket
Madde

Kommentera här: