Framåt

 
 
 
 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR      
F/5.6  1/640 sek  ISO-100
 
Hej i solskenet.
Solen skiner som sagt ute och jag vaknade på extra bra humör idag:)
Imorgon ska jag och underbara Miriam till Stockholm ju och våran spa natt på hotell:)
Längtar såååå:D

Sen är det även mindre än 1 månad tills jag och älsklingen ska åka utomlands, till Canarieöarna:D
Första gången någon av oss åker utomlands, ska bli så kul och skönt.
Jag och älsklingen har ju icke haft någon smekmånad, så man kan nästan se denna resa som våran resa, 7 år sent ;)
8 dagar blir ju borta....åh, vill åka nu.
Nästa gång i åker blir det längre <3 <3 <3
Finns även en annan anledning till att vi åker, förutom att få komma bort tillsammans, bara vara och njuta av värmen, men det berättar jag mer om sen när vi kommit hem :D

Hoppas ni får en underbar dag.
Kram
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

HÄRLIGT!!!

Svar: :-D
Madde

2 Jarina:

Svar: Tack snälla! :)

3 Koffe - fotoblogg:

»hehe jomen vist blev dom ändå :)

Himla fin hurru. Detaljrikt och färgerna är ju underbara

Svar: Åh, tackar:-)
Madde

4 Bildmagi:

Beundrar ditt sätt att kämpa i livet och dina fina bilder.

Svar: Åh, tack. Värme att höra. Viljan och kämpsrglöden ska eds:n icke få ta av mig! :-)Tack så mycket :-)
Madde

5 ch:

Åååh vilka härliga bilder! Längtar ännu mer till sommaren nu!
O så skönt att få åka iväg till värmen!
Kram

Svar: Åh, tackar :-) Ja, ska bli underbart :-)Kram
Madde

6 Marie:

Så fina bilder du visar upp och bild 2 är jättefin, ohh mysigt att ni snart ska åka utomlands, underbart =D

Svar: Åh, tackar :-) Ja, längtar verkligen:-)
Madde

7 AnnaKK:

Hoppas trippen till Stockholm blev en härlig och mysig upplevelse, och förstår hur du/ni längtar till utlandsresan också!! Sverige just nu är inte så-å-å-å inspirerande... <:-)

Men dina foton i detta inlägg bevisar ju att det finns något att längta efter här i norden också!! Underbara sommarfoton!!! :-D

Svar: Stockholmsresan var underbar, även om kroppen fick lida efter, men var det värt:-)Ja, utlandsresan är väl behövlig och önskar jag kunde stanna längre än 8 dagar, men nästa gång så:-)

Åh, tackar så mycket:-)
Madde

8 Ninni - Vimsiga mamman:

såå vackra bilder. o så härligt med utlandstripp!! hade ju inte suttit helt fel

Svar: Åh, tack :-) Ja, ska bli underbart, kroppen behöver verkligen lite värme :-) kram
Madde

Kommentera här: