San Augustin del 3

Färgglada krabbor finns det gott om
Ett minne från förr 
Även svarta krabbor finns
 
 
 
Här är verkligen sjögräset grönt
 
 
 
 
 
God kväll. 
Idag har vi varit till San Fernando och gick runt i affärer. Priserna är så mycket billigare här nere så lite blev det. 
Var lite svårt att hitta hissarna då de icke var utmärkta eller skyltade, men vi hittade dem till slut. 
Taxi både dit och hem och även dessa taxichaufförer var trevliga och hjälpsamma. 
Kom fram överallt utan problem även i affärerna.
Åt mat på en jätte mysig restaurang innan vi begav oss tillbaka San Augustin. 
Vädret har varit toppen och tydligen den bästa dagen på detta år, och vädret gör under för kroppen. 
Hade rullstolen med till San Fernando men väl på hotellet igen så blev det krycka och även stunder utan.
Njuter för fullt då värmen nästan mer än halverat värken. 
Många som man pratat med tror icke sina ögon eller öron när de får höra och se bilder och videos om hur jag är och mår i Sverige.
 
Nu på kvällen var vi till en restaurang som hade uppträdanden. Alla pratar svenska och jag skrattade så jag grät.
De pratade om hur värmen fått mig att må bättre, och frågade om jag mådde bra eller om jag behövde någe. 
Åh, kommer vara med ångest vi åker hem på lördag! 
 
Kram

Kommentarer:

1 Åke:

Förstår att du njutit varje sekund :)

2 Annika Kuisma:

Vilka vackra bilder. Hoppas att det är så bra det går. Kram

Svar: Åh, tack :-) kram
Madde

Kommentera här: