Magisk plats

 
Nikon 3200 AF-S Nikkor 18-55mm VR  
F/5.6  1/200sek  ISO-100
 
Ibland hittar man en plats som är magisk.
Där alla bekymmer försvinner, där man mår bra och vill stanna för evigt.
Denna plats ovan var en sådan plats, så magiskt vackert att jag icke visste vart jag skulle fota, vart jag skulle börja.

Idag är en sådan dag då jag skulle behöva en sådan plats.
Idag är en sådan dag då jag känner mig extra lyckligt lottad att jag har min fina karl, mitt stöd och min trygghet.
Älskar dig så otroligt min kanellbulle <3
Tack för att du är min och för att du finns.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Underbara bilder på en vacker plats! Jag blir så glad för din skull att du har en man som finns och stöttar dig! Det önskar jag att jag också hade! Det vore skönt med en människa som fanns där just för mig... Ta väl vara om och hand om varandra! :)

Svar: Tack gumman :-) Ja, är lyckligt lottad som har honom <3
Madde

2 snie.blogg.se:

såna platser har jag med. hade gärna dig visat mina smultronställen =)
ha en fin fredag nu!

Svar: Och jag visat dig mina :-) hoppas du har en fin helg :-) Kram
Madde

3 Emma:

fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket :-)
Madde

4 ch:

Härligt grönt =)

Svar: :-)
Madde

Kommentera här: