Hemska tanke

 
Tänk om ni en dag vaknar och så ont att det tar dig 10 min att komma ur sängen, 10-30 min att klä på dig då det värker överallt, ena benet går ej att stödja på och ena axeln subluxerar hela tiden.
 
Tänk om ni en dag icke för kaffe/thé för att det gör för ont, du är för rädd att fingrarna ska hoppa ur led. 
 
Tänk om ni en dag behöver hjälp med att laga mat, hämta någe att dricka, ej kan duscha ensam pga värk och yrsel. 
 
Tänk om ni en dag bara ligger och icke kan hålla på med era hobbys. 
 
Tänk om ni en dag har så ont att ni bara vill försvinna, att ni har så ont att ni får smärttoppar som gör att kroppen stänger ner och ni tvärsomnar.
 
Tänk om ni skulle få en sådan dag....hemska tanke....men så är det för mig varje dag.
Så här ser min vardag ut.
Hemska tanke, men sanningen.
 
Kram

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

Usch. Jag kan inte ens föreställa mig. :'( Stor kram till dig fina du

Svar: Kram fina <3
Madde

2 Amber:

Skickar världens största hjärta

Svar: Tack gumman
Madde

Kommentera här: