Growing, learning

Precis som växterna, så växer jag och lär mig för var dag.

Visste att jag skulle må mycket bättre här nere, därför jag flyttade.
Visste också att mina leder hoppar lättare.
Men tyvärr är det svårt för mig att komma ihåg alla gånger, då jag nästan känner mig frisk här nere.
Tills en axel hoppar fel, bäckenet låser sig eller bröstkorgen hamnat fel.
Igår och i natt var verkligen en sådan dag då Mr Eds gjorde sig påmind. 
Så idag blir det icke mycket gjort.
Ska komma ihåg att jag bara har 100% energi att göra av med och att jag behöver dela upp det på rätt saker för att jag icke ska däcka eller få för ont.

Nu blir det kaffe i solen.
Kram

Kommentarer:

1 ake:

Det reflekterar i ditt skrivande och ditt fotograferande att du utstrålar mer värme 😃 Himla fint klimat du vistas i 😃

Svar: Va kul att höra :-D ja det är underbart här nere :-D
Madde

Kommentera här: