Hänger

 
Idag är ingen rolig dag. 
Har så ont att jag icke vet vart jag ska ta vägen.
Tok svettas och fryser om vartannat, magen är paj och vad jag än provar så kan jag ej fokusera bort värken, icke ens en kort stund. 
Yrslig pga värken och icke långt från att svimma när jag ska gå till toan.
Huvudvärk sen jag vaknade, än så länge icke övergått till migrän*peppar, peppar*
Känns som om jag hänger fast för glatta livet för att icke bli tokig, värken gör mig galen. 
Hoppas så jag kan sova bort denna dag.
 
Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

Men gumman att du ska må så skit! Lider med dig💜💜💜💜💜
Jag mår också som ett sviskon idag.
Vi får vila och äta smärtstillande. Lägg en vetekudde runt nacken och en kall handduk på huvudet.. Kram

Svar: Tack hjärtat❤❤❤ och tack för att du finns❤❤❤
Madde

2 Wiilow [Foto Tankar & Känslor]:

Hej gumman. Hur mår du nu?
Kramar från mig till dig

Svar: Hej gumman. Jag kan icke se ditt svar från senaste kommentaren om skilsmässan, flytten osv, det begär användarnamn och lösenord. Vill du kan du skriva på Messenger, lite mer privat. Hoppas du mår bättre och kämpar på <3 <3
Madelene Englund

Kommentera här: