In under

 
 
 
Jag ler alltid mot folk. 
Jag är alltid glad, trevlig och uppåt.
Känner man icke mig kan man tro jag är som alla andra.
Men in under allt, där finns en tjej som bär på mycket smärta, fysisk smärta, varje dag, varje sekund.
Men det visar jag icke. För det hjälper icke mig eller någon att jag gnäller hela tiden, pratar om det hela tiden.
Men ibland skulle jag behöva säga hur jag egentligen mår så att folk förstår.
För jag har ont! Ibland så ont att jag icke vet vart jag ska ta vägen. Speciellt senaste tiden.
Och det tär. Tär på kroppen och psyket. Jag bara sover och sover, är så trött. Kämpar dag för dag, timme för timme. För jag vet icke Hur länge jag orkar, icke när jag mår såhär.
 
Kram
 
 

Kommentarer:

1 Wiilow [Foto Tankar & Känslor]:


Kan inte sätta mig in i just din situation men jag tror jag förstår lite tror jag och jag thycker det är så hemskt att du ska behöva vara tvungen att stå ut med det.
Hoppas på mirakel. Eller att något kunde få dig att slippa känna smaärta under tre timmar i rad på dagen.
Många kramar

Svar: Tack älskade du <3 har tänkt på dig massor även om jag är dålig på att titta in hos dig <3 du är så stark. Kramar i mängder
Madde

2 Åke:

Så vackert! Isen smälter och det betyder varmare klimat...

Svar: Tack :-D ja, våren är på väg :-)
Madde

Kommentera här: