Down in detail

 
 
 
Lite mer än 1 vecka kvar innan flytten när av.
Till varmare klimat, liv med mindre medicin och med mindre värk.
Ska bli så skönt.
 
Då kroppen icke mår bra just nu så tänker jag mycket.
Går in iv mig själv och funderar på om jag är nöjd med mitt liv och mina dagliga val, även de stora. 
Om jag behöver ändra någe, hos mig själv eller kanske ta bort vissa människor ur mitt liv.
Bryter ner vissa delar i detalj och tänker och funderar.
Bara jag kan ändra mitt liv till det bättre, ingen annan.
Kram

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

helt rätt <3

Svar: <3
Madde

2 Peter:

Kan vara bra att tänka ibland...
Hoppas du kommer fram till något bra beslut :-)

Svar: Det gjorde jag :-)
Madde

3 Wiilow:

Kommer bli kanon♥

Svar: Tänker på dig <3
Madde

4 Gertie:

Kram till dig som kämpar och vilka vackra livsbejakande bilder du visar...hela jag blir glad!
Hoppas att du får det skönt i värmen...ta hand om dig och jag håller tummarna för att det gör dig gott!!

Svar: Åh men tack så mycket. Mår redan mycket bättre och jag trivs så bra
Madde

Kommentera här: