Flytt

 
 
 
 
 
Hemma är där ditt hjärta bor, där du trivs, där man är lycklig.
Precis så är det för mig.
Man ska göra det som är bäst för en själv, psykiskt och fysiskt.
DÄRFÖR BLIR DET FLYTT.
En flytt ner till Gran Canaria, och till värmen och början på ett bättre mående och början på ett bättre liv.
Jag mår bättre där, så mycket bättre och även om min diagnos (EDS) icke går att bota så går min värk tillbaka där nere.
Jag kan börja stabilisera mina muskler, minska mina mediciner osv.
Jag flyttar ner med katterna först då min älskling ska vara kvar i Sverige. Han behöver skaffa annat jobb där nere än som var tänkt då han har problem med kroppen.
Så han ska även göra klart undersökningar osv här i Sverige.
Jag och mina pälsklingar flyttar den 9 november....nästan bara 1 månad kvar :-)
 
Kommer ha bloggen kvar och blogga om mitt liv där nere så fortsätt följ mig, jag hoppas ni stannar kvar <3
 
Kram
• Kategori: Allmänt, EDS; • Taggar: EDS, Gran Canaria, bloggen, flytt, kanarieöarna, spanien, sverige; • Kommentarer (6)

Kommentarer:

1 Marie:

Men oh vad skönt att få komma dit där man mår bättre, så underbart att bo utomlands =D

Svar: Ja ska bli fantastiskt :-) och spännande :-)
Madde

2 Ake:

Så trevligt för dig :) Bilderna visar verkligen värme :) Lycka till!

Svar: Ska bli så underbart :-) tack så mycket :-)
Madde

3 Ake:

Så många vackra bilder du ska kunna fånga också :)

Svar: Hihi ja hoppas det :-)
Madde

4 Peter:

Självklart kommer jag fortsätta följa.
Hoppas att allt blir bra.

Svar: Åh va kul att höra :-)
Madde

5 snie.blogg.se:

kommer bli spännande o följa din flytt! önskar dig all lycka till. och modigt av dig att flytta! <3

Svar: Åh tack gumman :-) <3
Madde

6 Sofia:

Vilka härliga landskapsbilder! :)

Hoppas du kommer trivas bra där nere :)

Svar: Åh tack :-) kommer trivas jätte bra. Bott i samma lägenhet när vi varit nere på semester som vi nu köpt :-)
Madde

Kommentera här: