Rushing over me

Varit nere för räkning ett tag. 

Gick på 2 st olika penicillin kurer pga halsfluss, efter det blev det antibiotika kur då en visdomstand blev inflammerad och behövdes ryckas. 
Har känsligt tandkött och värmen och caliman som varit gjorde att jag fick en inflammation, dock icke lika illa som förra gången. 
Värmen har även gjort att lederna hoppat lättare vilket gjort att jag behövt äta min behovsmedicin varje dag. Så läkaren ökade dosen på mina plåster till det dubbla. Och det gav mig illamående, trötthet och jag har varit hög till och från. 
Börjar komma tillbaka men går sakta men säkert. 

Kram


Been down for a while.
Went on 2 different penicillin cures because of a tonsillitis, after that became the antibiotic cure when a wisdom teeth became inflamed and needed to be removed. 
Having sensitive gums and the heat and caliman that have been made me got an inflammation, but not as bad as last time.

The heat also caused the joints to dislocate more easily, which meant that I needed to eat my "when needed" medicine every day. So the doctor increased the dose on my patches to double. And it gave me nausea, fatigue and I've been high. 
I will come back but it goes slowly but surely.


Hug

Kommentarer:

1 Mirre Sweetwords:

Snyggt, så härlig klarblå färg i bilderna

Svar: Ah, tack så mycket :D
Madelene Englund

Kommentera här: