Close

Förra tisdagen var min katt Angel tvungen att somna in efter att ha kämpat mot olika sjukdomar en tid. 

Hon tog sig igenom cancer och njurproblem m.m 
Det var det jobbigaste beslut jag någonsin behövt ta, även om jag vet att det var det rätta. 
Har varit riktigt tufft och många hysteriska gråtattacker har jag haft och får ännu. 
Men har så otroligt fina människor runt omkring mig som hjälper mig, stöttar och försöker muntra upp.
Har kommit vissa mycket närmre under denna tid och jag är otroligt tacksam för dessa guldklimpar i mitt liv. 

Kram


Last Tuesday, my cat Angel had to fall asleep after fighting various diseases for some time.
She fought through cancer and kidney problems, etc.
It was the hardest decision I ever had have to take, even though I know it was right.
Has been really tough and I have had many hysterical crying attacks.
But have such amazing people around me who help me, support and try to cheer up.
Have come some people a lot closer during this time and I am incredibly grateful for these gold clumps of my life.

Hug


Kommentarer:

1 Mirre Sweetwords:

Så vacker blomma

Svar: Visst är den vacker :-)
Madelene Englund

2 Mirre Sweetwords:

Trevlig midsommar till er

Svar: Tack I efterskott. Kram
Madelene Englund

Kommentera här: