Soon

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 12 maj 2013
 
Hej.
Varje gång jag tänker på att uppdatera, loggar jag in och ser alla era fina kommentarer...
Blir så glad, men på en gång får jag dåligt samvete för att jag ej svarat...
Känner en massa måsten just nu, så jag har bestämt mig för att stöta bort alla tankar på måsten.
Idag är jag otroligt trött, så jag tar en dag i taget när det kommer till bloggen.
Kommer ej lägga ner den, men kan nog säga att det kommer bli bättre uppdatering i slutet på nästa månad då jag köper ny kamera.
 
Hoppas ni håller ut så länge.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Linda:

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket:D
Madde

Kommentera här: