ops



Hej. Ville titta in och säga att jag lever... Men råkade skicka inlägget innan det blev klart som ni ser på förra inlägget...
skickar från mobilen.

Vad har hänt sen sist...
Sitter i rullstol när jag går utanför dörren(vilket ej händer ofta) och hemma använder jag kryckor.
Smärtan har blivit värre och jag haft tyvärr fått mer problem.
Äter väldigt stark medicin för att klara vardagen(morfin) och är fortfarande sjukskriven.

Ska försöka uppdatera bättre.
Tyvärr blir det nog ej så mycket bilder framöver då jag ej kan fota alls på samma sätt.

Hoppas ni mår bra och tack för att ni bryr er<3
Massa kramar och kärlek

Kommentarer:

1 Bildmagi:

"ge kraft kramar" till dig.....

Svar: Åh, tack så mycket vännen:)
Madde

2 MATILDA:

fin bild

3 MATILDA:

Fin!

4 Anonym:

Hej på dej!

Har inte haft riktigt tid att läsa bloggar på sista tiden, men nu fick jag verkligen dåligt samvete över att jag inte har kikat in här långt tidigare och sett detta inlägg. :-(

Hoppas innerligt att du inte har blivit ännu sämre sedan du skrev detta!?

Kram!! :-)

Svar: Hej vem du nu är. Du behöver icke alls ha dåligt samvete, ibland orkar man ej vara aktiv och läsa andras bloggar. Tyvärr har jag blivit sämre, men jag kämpar på. Kramar <3
Madde

5 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Jag hoppas du mår bättre snart fina människa! Ush, tragiskt :( Men kämpa på.
Tack för dina rader hos mig.
Jag önskar dig en fin jul. Kramar

Svar: Tack söta för dina underbara ord. Tyvärr blir jag aldrig bättre med min sjukdom, men jag kämpar på.Hoppas du fick en underbar jul. Kramar <3
Madde

Kommentera här: