Frånvarande

Hej. 
Jag vet jag har varit frånvarande, men mycket har hänt sen vi kom hem från resan.
Jag åkte på halsfluss och då jag icke gick till läkaren direkt utan 1 vecka efter så blev det lite illa och jag åkte in akut. 
När jag sedan började må bättre var vi med om en bilolycka. 
Jag och min man blev påkörda i lördags men vi klarade oss undan ganska bra. 
Älsklingens knän är röntgade och han har ont. 
Jag väntar på Magnetröntgen på höger axel, bäckenoch höft. 
Och läkaren trodde jag har inflammation i axeln, ryggraden, ländryggen, bäcken och höft. 
Så är helt slut och har värre värk än innan. 
 
Hoppas ni förstår och stannar kvar. 
Ni får gärna gå in på Facebook och gilla min sida: Menglund Design. 
Där säljer jag smycken jag gör och mina bilder. 
 
Hoppas ni mår bra. 
Kram på er

Kommentarer:

1 Marie:

Men ohhh sådan otur ni haft, stor kram till er och krya på er
kramar

Svar: Ja, hoppas det vänder snart. Tack gumman. Kram
Madde

2 Clara:

Men fy så jobbigt!Hoppas att allt snart blir till det bättre!

Svar: Tack så mycket
Madde

3 Scaniatjejen:

Ajdå, verkligen inte roligt! Tur att ni klarade er men vilken hemsk upplevelse det måste ha varit. Tufft att få ännu mer smärta än innan. Hoppas att ni får må bättre snart och att du ändå orkar njuta av annat under din bloggpaus!

Svar: Ja, vi hade riktigt tur. Ja, känns som det icke behövs precis, men sviterna efter Bilolyckan är nästan borta nu. Tack så mycket gumman. Kram
Madde

4 Anette Olsson:

Krya på dig!
Glad Påsk.

Svar: Tack :-) och glad påsk så här långt efter ;-)
Madde

5 snie.blogg.se:

nä men vilken otur :( hoppas det inte blev nåt allvarligt med er?? KRAM o trevlig helg

Svar: Ja, turen har icke riktigt varit på våran sida ett tag, men det vänder just nu :-) min man fick ont i knäna och jag fick inflammation i hela höger delen av kroppen och väntar nu på röntgen. Kramizar och trevlig helg
Madde

Kommentera här: