Branching out



God kväll.

Madde och jag har suttit på tomten medans renoveringen av badrummet fortsätter. 
Vi har bara tagit det lugnt, pratat, skrattat och njutit sen hon kom ner i natten mot tisdag. 

Baddrummet går framåt, men fler "problem" har dykt upp vilket försenar det ytterligare. 
Verkar vara vanligt här nere och någe jag får räkna med och "stå" ut med. 
Känns som om ett litet projekt bara blir större och större då problem på problem grenar ut sig. 
Glad jag har Madde här nere hos mig som finns och lyssnar och får mig på andra tankar. 
Vi avslutade dagen med en promenad och dopp i havet. 

Kram


Good morning. 
Madde and I have been sitting in the garden while the renovation of the bathroom continues. 
We have just taking it easy, talked, laughed and enjoyed ourselves since she came here the night to Tuesday. 

The bathroom is going forward, but more "problem" has emerged as delay it further. Seems to be usual down here and something I have to count on and "deal" with. 
Feels as if a small projects only grow larger and larger due to problems on problems branches out. 
Glad I have Madde here with me available and listening and get me on other thoughts. 
We ended the day with a walk and dip in the ocean. 
Hug


Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

kul med renovering men mindre kul när det krånglar! vad härligt med besök <3

Svar: Ja, längtar så tills det är klart. Mmm, hatar när saker krånglar, speciellt när det kunde undvikas. Håller tummarna att de blir klara denna vecka
Madelene Englund

Kommentera här: