Up there

Sovit sisådär i natt, men är ändå väldigt energisk.

Beror nog på att Madde kommer i natt, som jag längtar.
Har så mycket energi och är uppe bland molnen nästan.
Ska bli skönt med skratt och massa påhitt när hon kommer, vi har alltid roligt ihop.
Vi ska försöka åka till aqualand när hon är här, ser verkligen fram emot det.

Renoveringen går framåt som det verkar, idag läggs golvet och man börjar kunna se helheten, kommer i så snyggt.
Bilder kommer när det är klart som jag lovat.

Kram



Have slept on and off last night, but is still very energetic.

It's because Madde coming tonight as I long for.

Has so much energy and I'm almost among the clouds.

Will be nice with laughter and lots of excitement when she comes, we always have fun together.

We will try to go to aqualand when she is here, really looking forward to it.


The renovation goes forward as it seems, today the floor is laid and you can begin to see the whole, looking so nicely.

Photos come when it is finished as I promised.


Hug 

Kommentarer:

1 Gunilla Myhr:

Hejsan
Jag tycker lm don blogg. Och att flytta till varmare land skulle jag inte våga.

Ha det så bra du bara kan. 😎🎑

Svar: Hallå. Åh, men tack så mycket, kul att höra. Ja, det är ett stort steg, men det bästa beslut jag någonsin tagit. Ha det så bra du med xoh hoppas du tittar in igen :-)
Madelene Englund

2 snie.blogg.se:

fantastiska vyer och foton! ser ut som du trivs där!!

Svar: Åh tack 😍 ja, det är så vackert ha rätt ön. Det var det bästa beslut jag någonsin tagit att ändra mitt liv och mående och flytta ner 😀❤️
Madelene Englund

3 Linnéa:

Härliga bilder!:)

Svar: Åh tack så mycket :-)
Madelene Englund

Kommentera här: